
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа 145-146, тема за общи приказки
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
такааааа имам въпрос с повишена трудност ... светна ми лмпичка "дюза" и започна да изкарва огън през ауспуха или пък патка отпред през филтъра . Разхода скочи на 25/100 (1.4ТС без газова съм) ... Установих , че проблема е от буксата на дебитомера , като я размърдам и огасва обаче само за секунди . Пръсках с контактен спрей , стягах буксата към дебитомера със свински опашки , закривявах крачетата на дебитомера УЖ за по-добър контакт нищо не върши работа , огасва за секунди само като размърдам буксата ... въпросът ми е ... дали мога да отрежа тази букса и да купя от 1.6 ТС и да запоя кабелчетата ... Благодаря предварителноsigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
-
Абе хора от време на време ми се появят паяци в колата. Не, че ми пречи, даже напротив нали е на пари, но все пак не е приятно за други хора, които се качват. До сега 3-4пъти съм намирал паяци, но като не карам колата повече от 2 дена и като се кача има пайжини. Та дайте съвет как да се справя с тоя проблем.
Comment
-
Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщениеТо за можене може, ама надали ще помогне. По-вероятно е проблема ти да е в самия дебитомер, или ламбда сонда.sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
-
Нищо не може да е сигурно на 100% докато не се закачи на диагностика. Само изказвам предположение. Обикновено причина за висок разход е ламбдата, с нередовен дебитомер просто няма да върви.166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Comment
-
Ще видим какво ще стане ... във Вторник смятам да я закарам на диагностика да видим какво ще излезеМного БЛАГОДАРЯ за съветите
Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщениеНищо не може да е сигурно на 100% докато не се закачи на диагностика. Само изказвам предположение. Обикновено причина за висок разход е ламбдата, с нередовен дебитомер просто няма да върви.
Първоначално публикувано от Васил Петров Покажи съобщениеНа мен като си замина ламбдата с 20лв бензин= 40-50кмsigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
-
Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщениемхм ... благодаря за мнението но можеш ли да ми обясниш ако е от ламбда сондата защо огасва като размърдам буксата и ако е от тая сонда как да го оправя ... а пък дебитомер ще потърся от някой с 1.4 да видя дали е от него ;( направо ми се плаче ... немога да я карам така ... днеска на срещата ми свърши бензина ... с 5литра. 20 км.Ако е заминал дебитомера, може да се оправя като мърдаш буксата, не защото тогава прави по-добър контакт, а точно обратното - като я разместиш да губи контакт
Тогава може да се оправя понеже се изключва заминалия дебитомер
Можеш да го провериш, като изключиш буксата напълно и направиш един тест-драйв - ако без дебитомер е по-добре работата е ясна
И все пак най-добре е диагностика
Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]
Comment
-
Според мен е за сонда (но задължително диагностика),а иначе за изключването на дебитомера е добра идея.Last edited by Васил Петров; d.m.y г., 12:52.Alfa Romeo 147 05" 1,9 JTDm Distinctive
ех.. Малкото КуВе
sigpic
Comment
-
Колеги, аз имам един друг въпрос. Искам да си сложа трети стоп на 145-цата, моята фабрично няма. Ако не се лъжа оригиналния трети стоп на 145 е един тъничък, дълъг и пластмасовата рамка е заоблена в краищата. Поне съм виждал такива стопове на 145, но ако греша ме поправете.
Въпроса ми е дали мога да си сложа такъв при мен, смъкнат от кола която е била така фабрично или ще трябва да сменя цялата пластмасова кора, която е в горната част на багажната врата. Т.е. някой ако може да ми каже как е направен монтажа на оригиналния трети стоп, и дали ще мога лесно да го добавя при мен, за да знам дали да тръгвам да си търся по моргите такъв или да си търся някакъв универсален
Ако някой може да качи и някоя снимка, ще съм му благодаренAlfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]
Comment
-
Първоначално публикувано от Sm0k Покажи съобщениеКолеги, аз имам един друг въпрос. Искам да си сложа трети стоп на 145-цата, моята фабрично няма. Ако не се лъжа оригиналния трети стоп на 145 е един тъничък, дълъг и пластмасовата рамка е заоблена в краищата. Поне съм виждал такива стопове на 145, но ако греша ме поправете.
Въпроса ми е дали мога да си сложа такъв при мен, смъкнат от кола която е била така фабрично или ще трябва да сменя цялата пластмасова кора, която е в горната част на багажната врата. Т.е. някой ако може да ми каже как е направен монтажа на оригиналния трети стоп, и дали ще мога лесно да го добавя при мен, за да знам дали да тръгвам да си търся по моргите такъв или да си търся някакъв универсален
Ако някой може да качи и някоя снимка, ще съм му благодаренsigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
-
Първоначално публикувано от tonov Покажи съобщениеНищо не може да е сигурно на 100% докато не се закачи на диагностика. Само изказвам предположение. Обикновено причина за висок разход е ламбдата, с нередовен дебитомер просто няма да върви.... Свешите са станали такива все едно съм ги извадил от на кучето гъ*а , кабелите на свещите са под всякаква критика включително и бубините и за капак на всичко това и дебитомера е починал ... о замалко да забравя ... като се прибирах към вкъщи ми блокира и скоростната кутия ... слава богу в последствие проработи
Някой да има да ми услужи с въже !!!sigpic
33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа
Comment
-
Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщениеСнимка в момента немога да кача но ако си вземеш 3-ти стоп или ще трябва да си изрежеш малко пластмасата или да си вземеш оригинално изрязана ... Севет : ако ще я режеш намери от някъде оригинална да режеш по нея ...
Сега обаче колеги имам още един въпрос за стопаВидях, че е с десет габаритни крушки по 2,3W всяка. Тъй като инсталацията на колата няма пуснат кабел за трети стоп до горе, мисля да го свържа с моя ляв стоп, понеже снопа който отива от колата към вратата на багажника минава в лявата част
Въпроса е дали с оглед на тая консумация на третия стоп ще има някакъв проблем за инсталацията, да го свържа с левия стоп, че не съм много силен с тия електричества
Първоначално публикувано от V@K@T@ Покажи съобщение...Някой да има да ми услужи с въже !!!
Погледни го от положителната страна, поне вече знаеш какъв е проблема на колата, няма нужда да гадаеш. А свещи, кабели и дебитомер излиза солено, но поне е лесно и бързо за смяна и няма какво толкова да се обърка с тия неща (освен ако не си купиш грешни свещи или грешен дебитомер)Last edited by Sm0k; d.m.y г., 03:41.Alfa Romeo Tipo 940 MY 2014, 1400 Turbo Benzina Multiair 16v, Giulietta Serie 1 Distinctive, MD 11/2015
Alfa Romeo Tipo 930 MY 1997, 1400 Twin Spark 16v, 145 Serie 1 Lusso, MD 04/1997 [Ex]
Comment
Comment